Najviši zahtjevi na kvalitetu površina


Komponente u zrakoplovnoj i svemirskoj industriji moraju izdržati ekstremne uvjete okoliša. Na primjer, temperatura izgaranja u suvremenim plinskim i avionskim turbinama je znatno iznad 1000 °C. To rezultira vrlo visokim zahtjevima za površine, materijale, proizvodne i obradne metode. Često se složene komponente u avionskoj i svemirskoj industriji obrađuju ručno. Nedostaci ovdje nisu samo visoki troškovi, već prije svega razlike u rezultatima obrade. S OTEC strojevima se u najkraćim vremenima mogu postići ponovljivi rezultati sa najvišom kvalitetom obrade.

 Turbinenschaufel  Zahnrad  

TURBINSKE LOPATICE

Turbinske lopatice nakon izrade zahtijevaju površinsku,
prije ugradnje u avion ili dobivanje energije, budući je
izlazna hrapavost prevelika ili su bridovi previše oštri.
Ovdje se s jedne strane radi o zaglađivanju površine i
s druge strane o zaobljenju bridova. U OTEC strojevima
se površine homogeno zaglađuju, općenito na Ra <0.4 μm,
a često i ispod Ra 0.25 μm. Ovdje treba posebno paziti na
to da se presnažno ne utječe na njihov oblik. Također se
ciljano ulazni i izlazni bridovi zaobljavaju na definiranu mjeru.
Vremena procesa se kreću između 2 i 30 minuta. U stroj se
istovremeno može pričvrstiti nekoliko radnih komada, pri
čemu se jamči visoka proizvodnost.
> SF serija

ZUPČANICI

Kod zupčanika se često radi o zaglađivanju
bikova zuba, ali također i o zaobljenju bridova
glava. Kod obrađenih zupčanika su koeficijenti
trenja značajno smanjeni. OTEC strojevima
obrađeni zupčanici imaju sniženu Rpk-vrijednost
pa time smanjeno trenje i povećanu energetsku
efikasnost. Također je duži interval izmjene ulja
radi smanjenja čestica metala u ulju.
> SF PulsfinishSF Pulsfinish

ROTORI

Zaglađivanje površina rotora
> „Streamfinish“ strojevima

 

Najviši zahtjevi na kvalitetu površina


Komponente u zrakoplovnoj i svemirskoj industriji moraju izdržati ekstremne uvjete okoliša. Na primjer, temperatura izgaranja u suvremenim plinskim i avionskim turbinama je znatno iznad 1000 °C. To rezultira vrlo visokim zahtjevima za površine, materijale, proizvodne i obradne metode. Često se složene komponente u avionskoj i svemirskoj industriji obrađuju ručno. Nedostaci ovdje nisu samo visoki troškovi, već prije svega razlike u rezultatima obrade. S OTEC strojevima se u najkraćim vremenima mogu postići ponovljivi rezultati sa najvišom kvalitetom obrade.

 Turbinenschaufel  Zahnrad  

TURBINSKE LOPATICE

Turbinske lopatice nakon izrade zahtijevaju površinsku,
prije ugradnje u avion ili dobivanje energije, budući je
izlazna hrapavost prevelika ili su bridovi previše oštri.
Ovdje se s jedne strane radi o zaglađivanju površine i
s druge strane o zaobljenju bridova. U OTEC strojevima
se površine homogeno zaglađuju, općenito na Ra <0.4 μm,
a često i ispod Ra 0.25 μm. Ovdje treba posebno paziti na
to da se presnažno ne utječe na njihov oblik. Također se
ciljano ulazni i izlazni bridovi zaobljavaju na definiranu mjeru.
Vremena procesa se kreću između 2 i 30 minuta. U stroj se
istovremeno može pričvrstiti nekoliko radnih komada, pri
čemu se jamči visoka proizvodnost.
> SF serija

ZUPČANICI

Kod zupčanika se često radi o zaglađivanju
bikova zuba, ali također i o zaobljenju bridova
glava. Kod obrađenih zupčanika su koeficijenti
trenja značajno smanjeni. OTEC strojevima
obrađeni zupčanici imaju sniženu Rpk-vrijednost
pa time smanjeno trenje i povećanu energetsku
efikasnost. Također je duži interval izmjene ulja
radi smanjenja čestica metala u ulju.
> SF PulsfinishSF Pulsfinish

ROTORI

Zaglađivanje površina rotora
> „Streamfinish“ strojevima

 

DOWNLOAD

DOWNLOAD

Flyer u PDF formatu za download na kompjuter. Za otvoriti dokumnet potreban je Adobe Reader.

 

q1

AVIO INDUSTRIJA
(pumpe i turbine)
>Prezentacija pumpe i turbine